Een werelds welkom thuis! - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Jordie en Yara - WaarBenJij.nu Een werelds welkom thuis! - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Jordie en Yara - WaarBenJij.nu

Een werelds welkom thuis!

Blijf op de hoogte en volg Jordie en Yara

27 Februari 2014 | Nederland, Ter Aar

Op 5 januari konden we geen voorstelling maken bij het feit dat deze dag ooit aan zou breken maar deze ochtend moeten we er toch echt aan geloven. We gaan naar huis. Net als zeven weken geleden lopen we in Bangkok met volle bepakking tussen de haastige Thaise reizigers maar dit keer tal van onbetaalbare ervaringen rijker. Hoeveel we ook van Azië zijn gaan houden, we kunnen niet ontkennen dat we het heerlijk vinden om weer naar huis te gaan. Geen opdringerige straatverkopers, geen theatrale onderhandelsessies en ook even geen rijst en noodles. We bereiden ons met liefde voor op strak geordende supermarkten, vaste prijzen en aardappels, groenten en vlees. Na een hoognodige kop overheerlijke koffie stappen we het vliegtuig in en zwaaien nog één keer naar ons geliefde Thailand. Na een lange reis komen we dan eindelijk aan op Schiphol en ik ben minstens zo gespannen als bij vertrek. Een fantastisch welkomscomité inclusief spandoek, bloemen en kado's staat ons bij de aankomsthal op te wachten en ik ben dolblij om mijn lieve (schoon)familie weer in mijn armen te sluiten. Als we eindelijk thuis zijn worden we weer verrast met een superschoon huis vol slingers, een gevulde koelkast en een prachtige taart. Als ook onze pluizige kindertjes hun blijdschap moeilijk kunnen verbergen, de één door nors weg te lopen en de ander door stoïcijns voor zich uit te staren, kan onze dag helemaal niet meer stuk. Dit is nog eens thuis komen!

• 27 Februari 2014 - 23:00

Sabine:

Welkom thuis!!!

• 27 Februari 2014 - 23:13

Maaike:

Welkom thuis!!!!

• 27 Februari 2014 - 23:21

Gerda:

Fijn dat jullie weer terug zijn, met een rugzak vol met ervaringen en herinneringen.

• 27 Februari 2014 - 23:30

Gertie En Ben :

Welkom thuis! En ontzettend bedankt voor al jullie mooie verhalen en belevenissen, ik heb er elke dag van genoten! Hoe moet dat nou vanaf nu? Was zo'n leuke dagsluiter.....tot binnenkort hopelijk, krijgen we nog een foto/dia-avond ;-)?
    Liefs van Gertie en Ben

• 28 Februari 2014 - 09:10

Jorien:

JAAAAA vandaag kunnen jullie weer knuffelen met kleine grote Tess!!! <3

Xxxxxx

• 01 Maart 2014 - 08:08

Opa Eddy The First En Oma Truus:

Ja, wij houden van jullie!!!!!!!!
    En we hebben jullie stiekem toch wel een beetje gemist.
    Vandaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WELKOM THUIS.

• 01 Maart 2014 - 10:53

Evelien:

Jeeeeeeeeeh! Zo fijn dat jullie er weer zijn! Ik ben heel benieuwd naar jullie life-verhalen, maar goed, kleurrijker dat je wbj.nu kunnen ze bijna niet meer worden ;-).
    Heerlijk die katten, dan weet je dat je écht thuis bent.
    Tot snel!